fredag 5. november 2021

Utfordring for november - Tags

 I utfordringen denne måneden ønsker vi å se Tags. Det kan være tags på prosjektet, pyntet tag, gavelapper eller liknende


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 30.november 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren dete flotte settet med tag-dies fra Studio Light




Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).




Jeg har laget et konfirmasjonskort dekorert med tags stanset ut med die fra Papirdesign.  Teksten er også en die derfra. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Kortet er laget på en base av ferdigbrettet hvitt kort fra Staz, med tilhørende konvolutt. 

Motivet er fra Pixabay. Sommerfuglen er motiv fra the Art of Paper Craft. Begge printet ut på ark fra Fabriano.

Stjernene er charms fra restekasse, og halvperlene er er fra Staz

Katrine: 
Jeg har laget en art journal side i konvolutt-boken min hvor jeg har bygget opp bakgrunnen med tags fra klesplagg. Jeg har laget en klynge på hver side, som blir holdepunkt for motivene også. Jeg har festet alt av elementer til siden med Amsterdam gel medium, og brukt Amsterdam akryl for å tilføre farge.
 
Fuglen og de andre elementene er alle fra Studio Light, det er også stempelet jeg har brukt her og der på bakgrunnen. Jeg har skyggelagt både motivene og tagsene for at de skal tre litt mer frem. For å gjøre det har jeg brukt Stabilo all blyant sammen med Sakura KOI vannpensel. Jeg har også brukt Posca Paint Markers for å tegne inn litt ekstra detaljer, som for eksempel de små prikkene på hjertene og prikkene inni stempelavtrykket.

Hege:

Jeg har laget et konfirmantkort hvor jeg har brukt tag fra Staz. Disse finnes i utrolig mange fine farger, så du vil alltid finne en som passer ditt prosjekt. 

Kortet er brettet i kartong fra Papicolor og mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign. Kjære konfirmant er stanset ut med dies fra Papirdesign. Blomstene er fra forskjellige produsenter, blant annet Papirdesign. Glansehjertene er fra Staz, perlene og klistremerkene fra Papirdesign og vokset bomullstråd fra Kort og Godt





Produkter fra FabrianoStaz, Studio Light, Posca, Papicolor og Amsterdam distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.