onsdag 24. november 2021

Pynta sjokoladeplater del 2

 Jeg koser meg fortsatt med å pynte sjokoladeplater til julehilsner. Det er en virkelig koselig førjulssyssel for meg. På begge sjokoladene har jeg brukt utelukkende mønsterark fra Papirdesign, både årets nye, men også noen eldre fra restekassa. 


Den første sjokoladen er laget i blå farger. Jeg liker godt å lage i lag på lag, og det har jeg her gjort ved å legge lag på lag med forskjellige diecuts i hvit og blå farger. "Julehilsen" er stanset ut i mosgummi, og er en die fra Kort og Godt. På mønsterarket bak har jeg valgt å rive det i to og bruke både bakside og fremside, dette for å hente opp de mørkere fargene jeg har i diesene i midten. 


Inni er den enkelt pyntet med mønsterark, en rammede fra Papirdesign og et stempel fra Kort og Godt. 



Neste sjokolade går i røde farger. Rådyret og stjernene er dies fra Marianne Design. Bærkvisten er stanset ut i mørkt mønsterark, og er en die fra Papirdesign. Rivekantene under tagen er dies fra Kort og Godt. Jag har også brukt bannerdies fra Papirdesign på det ene mønsterarket, men for å få den lenger, har jeg sveivet fra begge sider uten å ta den helg gjennom, og forskjøvet diesen på arket mellom de to sveivingene. 







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.