tirsdag 16. november 2021

Min første jul


Jeg har laget to "min første jul"-barnekopper med matchende gavelapper til. De nydelige nissemotivene jeg har benyttet både på koppene og på gavelappene er fra May's Design. Motivene er sublimert på koppene, og på pakkelappene er de printet ut på ark fra Fabriano.

Motivene fra May's Design kan du velge å kjøpe som A4 digitalt utklippsark.
Da kjøper du det for å lage kort eller bruke det i decoupage for eksempel
Det er ikke lov å bruke designet til å trykke på for eksempel kopper eller tekstiler.
Det selger hun egne enkeltfiler for. Med lisens til å trykke opp i liten kvanta. Viktig å merke seg. 


Diesene, tekstklisrtemerkene og mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign


Den neste pakkelappen er stanset ut på grå perlemor Papicolor kartong. Tekstene på denne er fra nisse-settet fra May's Design.


Her kan du se koppene jeg har sublimert: 



Produkter fra Papicolor distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

 

1 kommentar:

  1. De ble kjempefine alle sammen både gavelapper og kopper 😊

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.