fredag 19. mai 2023

Bursdagskort til den leseglade

Hei!
 
I dag vil jeg dele tre bursdagkort til den leseglade. 
Jeg har brukt nydelige motiver fra WJensenDesign sitt motivark nr 47 i kombinasjon med mønsterark fra Papirdesign.

Første kort ut går i blå, grå og kraft/beige. Pyntet enkelt med klistremerketekst fra Papirdesign, blomster, chipboard-grener og halvperler i gull.

Neste kort ut går mer i rosa. Her har jeg brukt rub-ons fra 49 and Market på bakgrunnen, samt på den transparente posen. Jeg har klippet ut sommerfugler fra et Papirdesign klippeark. Klistremerketekster er også derfra. Øvrig pynt er små paljett-blomster.

Siste kort ut, dette i liggende format. Her har jeg brukt et dies fra Creative Expressions for å ramme inn motivet. Pyntet med små blomster fra Prima, chipboard-grener, diverse halvperler og klistremerketekster fra Papirdesign.


Ønsker dere en kjempefin dag!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.