onsdag 17. mai 2023

Mer inspirasjon til mai-utfordringen

 Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.


Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.


Kristin:

Jeg har laget et konfirmasjonskort til gutt. Motivet er fra WJensenDesign, motivark nr 03. Mønsterarket er fra Papirdesign. Teksten, splæshen og stjernedirklene er stanset ut av dies fra Papirdesign.


 Wenche:  


Dette kortet er laget i 15cm*15cm av hvit kartong. Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 146. Printet ut på fotopapir til dette kortet.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Tekstdies, firkantdies med sømkant og chipboard med tekst fra Papirdesign.

Linda:

Jeg har laget et gratulasjonskort med motiv fra WJensenDesign, motivark nr 144. Bakgrunnsark og blått ark er fra Papirdesign, og det samme er gratulasjonsdiesen og dottene. På bakgrunnen har jeg brukt litt akvarellmaling, og ellers er kortet pyntet helt lett med litt bladdies og sytråd. 


     

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.