mandag 8. mai 2023

Liten eksplosjonsboks

   

En mini eksplosjonsboks til en av årets kofirmanter. Ferdig brettet måler denne i overkant av 6*6 cm, så den er liten og søt. Du kan se malen til denne boksen her og flere tutorials kan du se her

Jeg har brukt et mønsterark med gamingtema til å dekorete denne boksen. Konfirmant-teksten på lokket er stanset ut i sølvfarget speilkartong. 

Inne i boksen har jeg plassert en lite rød sparegris. Disse fant jeg hos Tiger for noen år tilbake, men dessverre ikke funnet dem siden. Så om noen ser de noe sted, så send meg gjerne et pip. 



I sparegrisen har jeg lagt en kartongbit med stemplet tekst: 





Produkter:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.