fredag 26. mai 2023

Konfirmantkort - jente

Jeg har laget to konfirmantkort til jenter, med nydelige motiv fra WJensenDesign, motivark nr 128. Hun har utrolig mange fine motiver på facebooksiden sin, og disse er blant mine favoritter. Jeg anbefaler en titt innom siden hennes.

Begge kortene måler 5,5 inch. Motivene er skrevet ut på fotopapir og stanset ut med dies fra Papirdesign.


På det første kortet har jeg kombinert mønsterark fra Papirdesign sin nyeste kolleksjon "Verdifull", ark fra tidligere kolleksjoner og fra annen produsent. Flere av mønsterarkene er stanset ut med vimpeldies fra Papirdesign. Som ramme rundt motivet har jeg stanset ut en doily. Jeg har stanset ut "Gratulerer" med en dies fra Papirdesign. Klistremerker og noen av blomstene er fra samme produsent. 




På det andre kortet har jeg også brukt mønsterark fra både nye og eldre Papirdesign-kolleksjoner. Flere av mønsterarkene er også her stanset ut med vimpeldies fra Papirdesign. For å forlenge vimplene til den størrelsen jeg ønsket, har jeg kuttet dem i to og skjult skjøten bak et mønsterark. Rammen rundt motivet er stanset ut med rammedies fra Papirdesign

Konfirmant er stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Kort og Godt. Klistremerkene er fra Papirdesign.

Jeg har pyntet med blomster fra Papirdesign og Wild Orchid Crafts.


Stempelet jeg har brukt inni kortet er fra en stempelplate med mange fine konfirmantstempler. Produsenten er Papirdesign. Dottene er også fra samme prosusent.



Ønsker dere en kreativ og fin dag.

Hege



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.