fredag 5. mai 2023

Totalt umotivert - Layout


Minstemann har aldri syntes lekser har vært særlig gøy, og denne dagen sank han lenger og lenger ned under bordet i et forsøk på å slippe unna. Det hjalp ikke, men jeg synes øynene hans sier alt. 
Alle mønsterark brukt er fra Papirdesign. Jeg er veldig glad i å bruke treverkark som bakgrunn, og ser at det stadig er mitt "go to"-ark dersom jeg ikke har en plan i utgangspunktet. Jeg har brukt akvarellmaling, sort maling og frantage i sort og gull på bakgrunnsarket. 


"Hello you" er stanset ut i mosgummi. Tekststripene er skrevet på skrivemaskin. Jeg har brukt doiliedie og mistelteindie fra Papirdesign, stanset ut i tre forskjellige mønsterark. Tittelen er skrevet i kombinasjon med bokstaver i mosgummi og tekststripe. Til sist har jeg pyntet med noen halvperler i gull.






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.