mandag 1. mai 2023

Utfordring for mai - Feiring

Mai er fortsatt måneden for feiring, både med 17.mai og konfirmasjoner, men det kan selvsagt også romme andre type feiringer. Utfordringen for mai er rett og slett feiring, og her er selvsagt alle typer feiring lov.


La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.mai 2023 kl 20.00 og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Mays Design på Etsy (Maysdesignnorway)

Sammen med henne gir vi vinneren et valgfritt design fra Etsy-butikken. 

Delta ved å linke inn bidraget ditt via Inlinkz, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

  Wenche:  

 Dette bryllupskortet er laget på en base stanset ut med die fra Studio Light, i hvit kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Maya Design. 

Kjære Brudepar er stanset ut med die fra Papirdesign.   
   
Motivet jeg har brukt er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 10. Printet ut på fotopapir til dette kortet.

Tekststripene har jeg laget slik.

Rosa epoxyhjerter er fra Staz. 


Hege:

Jeg har laget et bursdagskort på en liten konvolutt.  
Til barnebursdager synes jeg det er genialt å lage kortet på selve konvolutten og putte penger oppi. 


Mønsterarkene jeg har brukt er fra forskjellige produsenter, blant annet Papirdesign.
Motivet er fra MaysDesignNorway.

"Gratulerer" er stanset ut med dies fra Papirdesign. Klistremerket er også fra Papirdesign


 
Katrine:
Et kort til en 100 åring har jeg laget som inspirasjon til temaet feiring. Det er laget i a5 format med tykt skissepapir fra Fabriano som base. Mønsterarkene er fra Papirdesign, det er også de fine tekstklistremerkene. Pyntet med diverse blomster, utstansede blader og halvperler.






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.