onsdag 3. mai 2023

Konvoluttkort til barnebursdag (skolebarn)

 WJensenDesign har utrolig mange fine digitale motiver. Jeg anbefaler virkelig en tur innom facebook siden hennes.

Motivene jeg har brukt på disse kortene, motivark nr 102, passer perfekt til skolebarn. 

Jeg har laget 5 kort med disse motivene, og kortene er laget direkte på vanlige hvite konvolutter. Det er så praktisk om en ønsker å gi pengegave. Kort og konvolutt i ett. 

Mønsterarkene jeg har brukt er fra restebunken.

Jeg har tatt opp fargene fra motivene i mønsterarkene.


På det første kortet har jeg stanset ut Gratulerer i mosegummi med dies fra Papirdesign.
Tekstklistremerkene er også fra Papirdesign
Jeg har pyntet med dotter og chipboard. 
10-tallet er thickers.



På kort nr. 2, har jeg blant annet brukt mønsterark fra Papirdesign
Tekstklistremerket er også Papirdesign.
Gratulerer  og kryssene er chipboard.
Pyntet med dotter.



På det tredje kortet har jeg også brukt mønsterark fra blant annet Papirdesign
Tekstdies er også fra Papirdesign.
Pyntet med dotter.


På det 4. kortet har jeg stanset ut ramme med dies fra Papirdesign.
Tekstdie, button og klistremerketekst er også fra Papirdesign.
Pyntet med dotter.



På det siste kortet har jeg montert motivet på en kakeserviett fra Papirdesign

Tekstdie og vimpeldie er også fra Papirdesign

10-tallet er thickers.

Pyntet med dotter.


Ha en fin dag.


Hilsen Hege.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.