torsdag 18. mai 2023

Konfirmantkort med tema fotball

 Jeg har laget noen kort med fotballtema til konfirmanter. Kortene er i størrelsen13cm*13cm. Motivene jeg har brukt på alle kortene er i salg via Facebooksiden min, WJensenDesign, motivark nr 170 og 153. Jeg har printet de ut på fotopapir. 


Det første kortet er med motiv av jente-fotballkeeper. Kortet er laget av sølvfarget kartong. Mønsterarkene jeg har brukt her er fra Studio Light.

Diesene og tekstklistremerkene jeg har benyttet er fra Papirdesign. Hjertene er stickers fra Tiger. 


Kort nr to er laget av lyseblå kartong. Dies og tekstklistremerker er fra Papirdesign. Mønsterark fra Papirdesign og restebunken. Epoxy klistremerker er fra Marianne Design. 


Kort nr 3 er laget av mørkblå kartong. Konfirmant-teksten har jeg laget i PhotoShop, printet og klippet ut. 

Mønsterarket, tekstklistremerket og button jeg har brukt er fra Papirdesign.

Frimerkerammen er stanset ut med die fra Simple and Basic. Hvit bølgepapp fra Folia. 

Ønsker dere en fin dag.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.