torsdag 11. mai 2023

Konfirmasjonskort - gutt

 Jeg har laget tre konfirmasjonskort til gutter med tøffe motiv fra WJensenDesign, motivark nr 02. Hun har motiv som passer til de fleste anledninger, så jeg anbefaler en tur innom facebooksiden hennes.

Alle kortene måler 5,5 inch og motivet er skrevet ut på fotopapir. 

På det første kortet har jeg brukt mønsterark fra flere forskjellige produsenter, blant annet Papirdesign. Noen av mønsterarkene er stanset ut med vimpeldies fra Papirdesign. Tittelen er stanset ut i mosegummi med dies fra Papirdesign, og klistremerkene er også Papirdesign.

Jeg har pyntet med charms, dotter og chipboard. 




På det andre kortet har jeg brukt mønsteark fra Studio Light og Papirdesign. Ene mønsterarket har jeg stanset ut med vimpeldies fra Papirdesign. Gratulerer-dies, klistremerker dotter og chipboardstjerne er også fra Papirdesign.

Jeg har pyntet med chipboardtannhjul.


På det siste kortet har jeg også brukt mønsterark fra Papirdesign og Studio Light. Jeg har stanset ut vimpel med dies fra Papirdesign. Jeg stanset i to ulike størrelser, slik at vimpelen ble "åpen". Konfirmantdies, klistremerker og dotter er fra Papirdesign.

Jeg har pyntet med forskjellige chipboardelementer.


Ha en fin dag.


Hege.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.