søndag 7. januar 2018

Blåse såpebobler - LO

Midt i mellom juleprosjektene, har jeg kost meg med å lage en Layout med bilder fra i sommer.  Det er litt godt å mimre tilbake til varmere tider når høstkulda siger på...

Jeg har brukt et av de nye julearkene fra Papirdesign som bakgrunn, samt et ark fra den nye serien "Strikkedilla". Noe av det jeg liker aller best med Papirdesign, er at ark som opprinnelig er tenkt som juleark, ofte kan brukes til helt andre anledninger også.  De er veldig anvendelige, og et stort pluss er at de ulike kolleksjonene som regel matcher hverandre fargemessig.

Jeg har brukt distress oxide sammen med en kjempefin stensil fra Pronty på bakgrunnen.  Jeg har også brukt Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste fra Creative Expressions. Dette gjorde at bakgrunnen fikk en fin tekstur og et sommerlig fargespill.




"Frøken fin" er stanset ut med en dies fra Papirdesign i rosa mosegummi. Resten av tittelen er klistremerker fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med chipboard, washitape og epoxyklistremerker.


Stensiler fra Pronty, mosegummi og Sparkle Paste fra Creative Expressions forhandles via Global Hobby og Kunst.  Sistnevnte finnes i mange fine farger.

Ha en fin dag alle sammen.

Klem fra Hege.





1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.