mandag 29. januar 2018

Kalenderåret 2018

Da har vi takket farvel til året 2017 og er klar til å starte på nytt... 2018 står klar med blanke ark og fargeblyanter til :) 

Jeg har laget en del årskalendere for det nye året, og tenkte jeg skulle gi dere et lite bilderas her:



De to første er helt like, bare i ulike farger. Jeg har brukt chipboardkartong til bakdel, for å stive det hele litt av. Mønsterarkene er fra Creative Expressions, som distribueres via Global Hobby og Kunst. 
Stempeltrykket er fra Papirdesign.


 Papirrestene fra de to første kalenderene, rakk til to små kalendere til. Her har jeg stanset rammer med dies fra Kort og Godt, samt brukt stempel derfra. Jeg har pyntet litt med blomster fra Kort og Godt og I Am Roses. 


På denne kalenderen har jeg brukt rester fra Studiolight ark. Jeg har pyntet med bl.a kakeserviett, blomster fra I Am Roses, pyntebær fra Kort og Godt og lilla glitterdotter.


En kalender til med rester av Studiolight. Enkelt pyntet med litt gamle knapper, blonder og hamp. 


Studiolight igjen, både motiv og mønsterark. Blomster fra I Am Roses, og litt blonderester.


En siste Studiolight kalender, enkelt pyntet med noen få perler og litt sommerfugler. Oppheng laget med hugsnugbånd. 

2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.