onsdag 17. januar 2018

Mer inspirasjon til januar-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst.

Katrine:
"Alt er lov" er en fin måte å starte året på synes jeg. Det kan jo kanskje være litt vanskelig å komme i gang etter jul, og da er det supert med en åpen oppgave. Det blir en LO fra meg til inspirasjon denne gangen. Bakgrunnen er satt sammen av to ark fra Maja Design. Jeg har grunnet med clear gesso og deretter malt med hvit akryl fra Amsterdam og blå vannfarge. Så har jeg brukt Marabu akryl mousse over en stensil.


 Pyntet med herlige blomster fra I Am roses, chipboard fra Wycinanka og halvperler fra Staz.
Produkter fra Amsterdam, Marabu og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.



Ann Kristin:
Jeg har laget ett dåpskort til denne utfordringen! Mønsterark fra  Papirdesign, blomster og blader fra  I Am roses. Perler, pyntebær og tekstdies "Til dåpsbarnet" fra Kort og Godt.



Hege:
Jeg har laget en LO i et litt uvanlig format denne gangen, liggende lettersize. Tidligere scrappet jeg en del i dette formatet, men nå er det mange år siden sist.

Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor, grunnet med hvit Gesso fra Marabu og laget bakgrunnen ved hjelp av distress oxide, stempel, stensil og Akryl Mousse fra Marabu. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Papirdesign, det samme er chevron-stempelet og "god som".

Produkter fra Papicolor og Marabu distribueres av Global Hobby og Kunst.






Wenche:

Et bordkort laget etter ide fra Hilde.

Brettet en tag i to, slik at den står som et bordkort og stanset ut en gutt med die fra Papirdesign.




Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.