tirsdag 30. januar 2018

Skøyer - LO med klin og klæsj

Jeg har laget en LO med egenlaget klin og klæsj-bakgrunn. Det morsomme med dette er at man aldri får likt resultat som tidligere og heller aldri helt vet om resultatet blir som man har tenkt. 

Jeg skal innrømme at denne bakgrunnen tok sine helt egne veier og absolutt ikke dit jeg hadde tenkt, men det ble allikevel en leken bakgrunn som passer godt til bildene.

På bakgrunnen har jeg brukt Marabu sine Art Crayons i blå farge, jeg har brukt Marabu Art Spray i turkis. Dette er helt supre produkter til Mixed Media. I tillegg har jeg brukt Marabu sin Chalky Chic i blå farge.



De turkis bokstavene er stickers fra Papirdesign, det samme er dotsene.

Buttonen er også fra Papirdesign.

De små sorte prikkene er stempel fra Studiolight.


Produkter fra Marabu og Studiolight distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Herlig side med flotte bilder :)
    Og kult med klin og klæsj bakgrunn....også er det jo moro :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.