søndag 14. januar 2018

Mixed Media med Art Crayons

God dag fine lesere :) Nå kommer den siste siden i mitt 12 månederes prosjekt! Den siste siden som skal inn i min veggkalender for å lyse opp hverdagen ;) Det føles rart, men du og du så moro jeg har hatt det i denne prosessen. Og det blir garantert ikke siste prosjekt med Art Crayons og Mixed Media, det kan jeg love dere... for denne stilen har jeg falt pladask for ;)


Denne bakgrunnen ble laget med restepapirer fra mønsterark kassen min. Klippet i diverse strimler og firkanter, limt på og grunnet med hvit gesso. Deretter valgte jeg fargene Plomme - Khaki - Orange til bakgrunnen min. Her har jeg bare brukt Marabu Mixed Media Art Crayons, som jeg har gnikket og gnudd, og sprayet litt med vann for å lage sjateringer og effekter. Jeg har også brukt fargen Gul sammen med stensil, for å skape solstråle-effekten. 


Jeg har valgt en chipboard som blikkfang, den er embosset før jeg har brukt litt crayon på fingeren og gnikket over partivis for å dempe den litt igjen. Små blomster og beskrivende ord er med som dekor.  Jeg har også splattet med hvit tusjpenn for å live opp litt.


"The sun will rise" ga meg et ønske om å dra opp solstråle-effekten, og jeg syntes det passet seg så fint siden den siste siden er tenkt til desember måned, som ofte er den mørkeste og tyngste måneden i året. Kanskje ekstra mye for de som er født og oppvokst i nord norge med mørketiden ;) Da passet disse orden ekstra godt... for solen vil stå opp igjen!


Da håper jeg dere har fått litt inspirasjon til å leke med Mixed Media produkter! 
Global Hobby og Kunst fører utrolig mye spennende fra Marabu, som er verdt å sjekke ut HER.



3 kommentarer:

  1. Så tøft! Flotte farger! :D

    SvarSlett
  2. Nydelig!! 😍
    Og disse Art Crayons er herlige å jobbe med! Gleder meg til tid og overskudd til å ta de med på lek igjen 😉

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.