fredag 26. januar 2018

Julen varer helt til påske? Pynta toffifee

God morgen!

Jeg var visst ikke helt ferdig med jula jeg...
I dag viser jeg derfor "et ras" med julepynta toffifee. Jeg pyntet mange slike esker før jul, siden de er helt perfekte smågaver/vertinnegaver.  Selv om mange bare pynter toffifee til jul, kan de gjerne pyntes og gis bort også ved andre anledninger, til en bursdag, som vertinnegave når man skal i klubb, til morsdag/farsdag osv...

Denne esken har jeg kledt med mønsterark fra Papirdesign (en eldre julekolleksjon). Jeg har limt på et "belte" av hvit bølgepapp fra Folia, sammen med en bit osteklut. Motivet er nydelig og kommer fra Studiolight. Bak motivet har jeg stanset ut en bladkrans med en dies fra Papirdesign.  Juleklem er stanset ut i sølvfarget glittermosegummi med en dies fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med vokset bomullstråd fra Kort og Godt, chipboardhjerte og et par små bjeller.


På denne esken er mønsterark, kakeserviett og klistremerke fra Papirdesign. Motivet er fra Studiolight. Gledelig jul er stanset ut med en dies fra Papirdesign i hvit mosegummi.  Jeg har stemplet med et par poststempler fra Staz på bakgrunnen. Glansehjertet er også fra Staz.  Blomstene jeg har pyntet med er fra Magic Monday.


Den neste esken er også kledt med mønsterark fra Papirdesign, årets julekolleksjon denne gang ("Julestemning").  Motivet er fra Studiolight. Bak motivet har jeg bygget opp med bølgepapp fra Folia og kakeserviett fra Din Fantasi. Jeg har stanset ut granbar og Juleklem med dies fra Papirdesign, i mørk grønn og hvit bølgepapp, begge fra Folia. Vimpelen er fra Studiolight og glansehjertet fra Staz.


Mønsterark fra en av Papirdesign sine tidligere julekolleksjoner har fått pryde den neste esken, sammen med et nydelig rådyrmotiv fra Studiolight.  Grantrærne er stanset ut i hvit bølgepapp fra Folia, med dies fra Papirdesign. Stempelteksten og halvperlene er også fra Papirdesign. Jeg har pyntet med chipboardsnøflak, hyssing og en liten charm fra Kort og Godt.


Nydelig mønsterark fra Papirdesign sin nyeste julekolleksjon "Julestemning" på den neste esken. Jeg har brukt stensil og Akryl mousse fra Marabu på bakgrunnen for å skape litt struktur, og bygget opp med osteklut og kakeserviett fra Din fantasi bak det nydelige vintermotivet fra Studiolight. Granbar og God jul er stanset ut med dies fra Papirdesign, sistnevnte i sølvfarget bølgepapp fra Folia. Jeg har pyntet med vokset bomullstråd fra Kort og Godt og en liten sølvfarget bjelle.


På den siste esken har jeg brukt nydelige mønsterark og motiv fra Studiolight. Vimplene og kristtornen er stanset ut med dies fra Papirdesign. Dottene og stempelteksten er også Papirdesign. Teksten er stemplet med versamark vannmerkepute og embosset med hvitt Superfine embossingpulver fra Creative Expressions.  Til slutt har jeg pyntet med en bit hyssing og et par små bjeller.


Produkter fra Studiolight, Folia, Creative Expressions, Versamark, Marabu, Staz, Din Fantasi, mosegummi med- og uten glitter, samt de små bjellene jeg har brukt, forhandles via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.





1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.