søndag 28. januar 2018

Du er super - et posekort

Hei!

Et posekort i friske farger fra meg i dag, med motiv og tekst som kan passe til flere anledninger. En liten oppmerksomhet i hverdagen, bursdag og konfirmasjon - og sikkert flere.


Mønsterarkene jeg har brukt kommer fra en blokk fra Studiolight, og jeg har valgt blomster ut i fra farger i arkene. De turkise blomstene er fra Kort&Godt. Pyntet med chipboard, hamptråd og paljetter. Teksten er stanset ut i mosegummi fra Folia med dies fra Papirdesign.

Oppi posen har jeg skåret til en tag av hvit kartong fra Papicolor. I toppen har jeg knytt fast en liten hjertecharm.

Produkter fra Studiolight, Folia og Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en fin dag!


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.