torsdag 11. januar 2018

Grublis for januar - gul og svart


Grublisen denne måneden er enkelt og greit "gul og svart". Vi ønsker å se prosjekter med gul og svart som hovedfarger. Det er lov med andre farger også, men de skal ikke være dominerende. Det trenger ikke være like mye av både gul og svart, men begge fargene skal være synlige.


Grublisen vår har frist den 6.februar 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne spennende premien, die fra Marianne Design, stempelsett fra Staz og gel penner fra Sakura. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Linda:

Jeg har laget en layout med utelukkende gult og svart. Jeg har brukt chipboard fra Scrapiniec som jeg har dabbet svarte. "Awesome" er stanset ut i svart mosegummi. Jeg har i tillegg brukt diverse stempler, hvor noen er laget selv ved hjelp av Imagepac Stampmaker. "#herlig" er fra et stempelsett fra Staz.
Produkter fra Staz, Imagepac og mosegummi forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst.

Elin:
Jeg har klinket til med en layout jeg også! Kom over dette sommerlige bildet av jenta mi, og da måtte det foreviges på en LO. Gult og sort er det, dog i det duse sjiktet denne gangen, Jeg har brukt mønsterark fra Kort og Godt denne gangen, og piffet opp med stensil og sort distresspute som jeg har svampet på. Sorte dotter og hjerter er fra Marianne Design, og gule dotter fra Staz. Chipboard fra Scrapiniec. Splattene er laget med sort art spray fra Marabu.


Katrine:
Jeg har laget en layout hvor jeg har bygget opp bakgrunnen av PL-kort i sort-hvitt, den hvite kartongen er av merket Papicolor. Jeg har sydd rundt hvert enkelt kort med symaskin, deretter grunnet over hele med clear gesso før jeg tilførte farge med Marbabu Art Spray lemon og black.

Pyntet med enamel dots og geotags fra Marianne Design, og ellers litt gul og sort pynt fra Freckled Fawn og Crate Paper.

Kristine
Jeg har laget en gul og svart layout med masse klin og klæsj på bakgrunnen. Jeg har brukt acryl maling og Acryl paste, fra Marabu som Global hobby og kunst fører, sammen med sjablong fra Prima. Mønsterark er fra American craft og ellers har jeg brukt washi tape, stickers fra Tim Holtz, Papirpynt fra Simple Stories, Thickers og alfabet fra Freckled Fawn. De hvite dottene er fra Papirdesign.

Hege:

Jeg har laget et tøft bursdagskort i gult og svart til en 4 åring som liker godt gravemaskiner.  Den hvite kartongen jeg har brukt som base er fra Papicolor.  Motivet er lånt via Pinterest.  Jeg har brukt svart og gul akrylmaling fra Amsterdam (blandet ut for å få riktig fargetone). De hvite "malingflekkene" er laget med ink fra Amsterdam.  Den svarte splatten er stanset ut i svart mosegummi med en dies fra Sizzix. Chipboardteksten er fra Wycinanka.

Produkter fra Papicolor, Amsterdam og Sizzix, samt mosegummi forhandles via Global Hobby og Kunst.


Inni kortet har jeg stemplet med to forskjellige tekststempler fra Kort og Godt.


Kristin:
Jeg har laget en LO med gul og sort som hovedfarger, i tillegg til hvitt. På LOen har jeg brukt stjerner og sirkler som er stanset ut av en die fra Papirdesign. Sirklene på bakgrunnen er stempler fra Studiolight. Bakgrunnen har jeg farget med gul og sort Art Crayon

Jeg har laget ett herrekort til denne grublisen! Chipboard rammen rundt bildet er fra Wycinanka, og er dekt av akrylmousse og distress farger for å få en grunge look! Gratulerer er stanset ut i mosegummi, dies fra Papirdesign.



1 kommentar:

  1. Kuuul oppgave! Jeg digger gult!.....og svart :) hahaha
    Også så tøffe og flotte inspirasjonsbidrag....herlige altså....Alt fra tøft og røft til søtt og stilig :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.