onsdag 1. mars 2017

Inspirasjon til konfirmasjonskort

Konfirmasjonskort til både gutter og jenter er det koselig å lage, og vårsesongen for disse nærmer seg med herlige stormskritt. 

Wenche

Her er et kort jeg har laget til jentekonfirmant som ikke er SÅ glad i rosa, men som allikevel kan være romantisk i bøtter og spann. 


Mønsterark fra Marianne Design og motiv lånt via Pinterest.  Teksten er stanset ut med nydelig dies fra Papirdesign. Kaffetagen har jeg embosset med embossingplate fra Marianne Design, DF3433 Butterflies. Slike kaffefargete tags egner seg veldig godt å sveive gjennom embossingplater, da fargespillet i de blir så flott.

Bladranken er stanset ut med en dies fra Marianne Design, CR1396 Vines. denne er helt nydelig og ble raskt en favoritt her hos meg. De selvklebende bling perlene er også fra Marianne Design.

Produkter fra Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.



Hege:

Jeg har laget et kort til jentekonfirmant, hvor jeg har brukt selve gratulasjonsteksten som motiv.


 Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor som base for kortet og nydelige mønsterark fra Papirdesign sin nye vårkolleksjon. Teksten er stemplet med versamark vannmerkepute og embosset med hvitt embossingpulver.  Rammen er stanset ut med en dies fra Papirdesign. "Konfirmant" er også en dies fra Papirdesign, og jeg har stanset ut i hvit mosegummi.  Jeg har pyntet med blomster fra blant annet Papirdesign.

Papicolor, Versamark og mosegummi forhandles av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne nærmeste forhandler.




Ann Kristin

Jeg har laget konfirmasjonskort til en fotballglad gutt! Motivet fant jeg på pinterest. Brukt fargespreke mønsterark fra Kort og Godt. Blomster fra Iamroses. Chipboard fra Wycinanka.



Linda:

Jeg har laget et enkelt konfirmantkort til gutt. Jeg har brukt de nye arkene fra serien "Dagen er din" fra Papirdesign. Jeg har brukt en konfirmantdies fra Kort og Godt, og stanset ut i Glitterkartong fra Best Creations. Jeg har i tillegg brukt Marabu Acryl mousse på bakgrunnsarket. Marabu forhandles gjennom Global Hobby og Kunst


1 kommentar:

  1. Ja, den var snart tid for det igjen nå ja :)
    Flotte kort....flott inspirasjon :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.