lørdag 18. mars 2017

Kort med gavekortholder

God morgen!

I dag vil vi vise dere ulike kort med en smart holder til gavekort. Holderen er stanset ut med dies fra Kort og Godt.

Jeg brukt nydelig perlemorkartong fra Papicolor, sammen med lekre mønsterark fra Papirdesign.  Motivet er chipboard fra Wycinanka, som jeg har malt og embosset med hvitt embossingpulver.  Bak motivet har jeg limt en kakeserviett fra Papirdesign og en bit osteklut.  Tekststempelet er fra en kjempefin bryllupsplate fra Kort og Godt. Jeg har pyntet helt enkelt med hvite halvperler fra Papirdesign og et  glansemerke-hjerte fra Staz.



På innsiden av kortet har jeg stanset ut en holder for gavekort med gavekort-diesen fra Kort og Godt. Helt genialt!


Jeg har stemplet med en bryllupstekst fra Kort og Godt "bak" gavekortet, slik at den kommer frem når man tar bort gavekortet.


På motsatt side har jeg stanset ut et skrivefelt, også med en dies fra Kort og Godt.  Stempelet er fra samme produsent, og jeg har pyntet med to glansehjerter fra Staz.




Wenche
Jeg fikk i oppdrag av ei venninne å lage et "fiskekort", eller rettere sagt et kort til en ivrig fisker. Gjerne med et hjerte på ♥. 




Mønsterarkene er fra Studiolight og motivet har jeg lånt via Pinterest. Teksten har jeg skriblet selv på PCen og printet ut. Det røde hjertet er et chipboardhjerte fra Wycinanka, farget med litt rødt distress blekk. 

Kortet skulle også inneholde plass til et gavekort. Og jeg har brukt den supre diesen fra Kort og Godt til å lage holder til gavekortet. 



Produkter fra Studiolight, Papicolor og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort! :) Stilig med lomme til gavekortet :) Den diesen må jeg vurdere :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.