onsdag 22. mars 2017

Lekne restekort

Hei! I dag vil jeg vise frem to kort som stilmessig ble litt annerledes enn hva jeg pleier å lage. Av og til får jeg det for meg at jeg skal bruke opp noe som ligger og slenger på pulten, og det var litt sånn det startet med disse to kortene.

Jeg hadde noen ferdig utstansede blader fra Sizzix til overs fra et annet prosjekt, samt en liten bit av et papirsugerør. Dette ville jeg bruke til noe, og slik ble resultatet. Mønsterark og øvrig papirklipp er fra October Afternoon. På bakgrunnen har jeg dryppet med en pipette Marabu art spray i fargen sunshine yellow. Smil og stjernene var også noe jeg hadde liggende ferdig utstanset i mosegummi. <<Du har bursdag>> er skrevet med dymo.

Det andre kortet ble laget med papir- og klipprester fra det første. Det baller jo ofte på seg når man er i gang. Jeg har også her dryppet med art spray på bakgrunnen. Doily er stanset ut med en Tim Hotlz Sizzix die - en av mine favoritter. Tekst skrevet med dymo, rød denne gangen. Pyntet med gullpaljetter. Og vipps, et kort klart til neste barnebursdag!

Produkter fra Marabu og Sizzix, samt produkter som mosegummi i alle regnbuens farger, distrubueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ønsker dere en kreativ og super dag!

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.