mandag 3. september 2018

Baby-layout


I dag vil jeg vise en layout med bilder fra når min yngste sønn traff storesøsknene for første gang. Det er veldig koselig å kunne mimre litt med å scrappe gamle bilder innimellom.

Jeg har brukt lekre ark fra Studiolights Ultimate Scrap Collection, som har utrolig lekkert detaljert mønster. Jeg har brukt Acryl Mousse fra Marabu sammen med akvarellmaling fra van Gogh og Cosmic Skimmer Sparkle texture Paste for å lage bakgrunnen under bildet.


"Baby" er en chipboard fra Papirdesign. Den er opprinnelig hvit, noe som passer bra til LOen. "Lykke" er også fra Papirdesign, og var opprinnelig et lenger tekstklistremerker som jeg klippet opp. Layouten er ellers pyntet med blomster, bokstavklistremerker, kakeserviett og diecut fra vimpeldies, alt fra Papirdesign.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.