fredag 28. september 2018

Strandliv

Hei! Er det mange av dere som har sittet og kost dere med fargelegging i fargeleggingsbok for voksne i sommer? Innimellom når jeg sitter og ser på tven, så koser jeg meg med det. Man trenger liksom ikke å være så nøye, og tenke på skyggelegging osv!
Her er noen roser jeg har fargelagt med pigma micron penner fra Sakura. Og i tillegg har jeg brukt Sakura Gelly Roll metallic for å få litt skinnende metallic-effekt her og der! 


Her har jeg klippet ut motivet og delt det i to, slik at det omkranser bildet i LO'en på en fin måte.
Bakgrunnsarket er fra StudioLight Memories of summer.
Under bildet er det også ett lag med fin-rillet, hvit bølgepapp fra Folia.

Sakura, StudioLight og Folia distribueres av Global Hobby og Kunst! Ta kontakt med de for å finne ut hvilke forhandlere som har Sakura penner, StudioLight produkter og bølgepapp fra Folia! Og den hvite gel roll pennen har jeg brukt for å highlighte her og der! Den er meget god, og har blitt en favoritt hos meg. 


Klistremerkestripene er fra Papirdesign


Håper du ble inspirert til å bruke av motivene du har fargelagt! 

De gjør seg på kort også!

Ønsker deg en kreativ dag videre! 

1 kommentar:

  1. Oi, så flott! Kjempefin LO og så artig at du har fargelagt blomstene på den måten og klippet de ut :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.