tirsdag 4. september 2018

Klem til deg - et stort posekort



Jeg har tatt utgangspunkt i en av de store diesene fra Studio Light, Studio Light Die  So Spring 81, og så jeg hadde en type stor og hvit papirpose som passet til størrelsen på diesen.



Mønsterarkene jeg har brukt denne gangen er fra Studo Light og Marianne Design.

Det skjønne motivet er fra by Digital Paper.

Mønsterarket under motivet har jeg embosset med en embossingfolder fra Marianne Design, som passet godt til motivet, DF3449 Tropical leaves.

Blomsten er en eldre Prima.

"Klem til deg" er stanset ut med die fra Papirdesign.



Tagen inni posen har jeg stanset ut med dies fra Studio Light. Jeg har kombinert Studio Light Die A6 – Basics Nr.82 og Studio Light Die So Spring 81

Produkter fra Marianne Design og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

2 kommentarer:

  1. Nydelig <3 Super søtt motiv, så fint med den blomstraden rundt

    SvarSlett
  2. Kjempeflott! Herlige blomster og kjempesøtt motiv :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.