fredag 7. september 2018

Bursdagskort i spreke farger

 God morgen!

Jeg har laget et bursdagskort til ei jente som har bursdag på St.Hans aften. Jeg syns dette nydelige motivet fra by Digital Paper passet perfekt.

Kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor og mønsterarkene er fra Studiolight - So Spring. Jeg elsker fargene i denne kolleksjonen. Vimpldies og rammedies er fra Papirdesign.  Sommerfuglen er en digital fil fra Allegra Digital.  Jeg har pyntet med dotter fra Marianne Design og krystaller fra Papirdesign.



Inni kortet har jeg brukt samme mønsterark som på forsiden. Jeg har stemplet en tekst fra Kort og Godt og pyntet med dotter fra Marianne Design.  


Produkter fra Papicolor, Studio Light og Marianne Design forhandles i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.