torsdag 20. september 2018

Mikkel Rev - LO

God morgen!

Flere på DT Scrappelyst har tidligere vist frem sine "Mikkel Rev" Layouts, og i dag kommer det en versjon fra meg :-)

Har dere sett de lekre mønsterarkene i Studio Light sin kolleksjon "Memories of Summer"? Jeg falt spesielt for dette rosa arket, og valgte å bruke det som bakgrunn på Layouten min. For å skape litt ekstra struktur har jeg brukt stensil og gullfarget Marabu Acryl Paste. Jeg har brukt vimpeldies fra Papirdesign og stanset ut i mønsterark fra Studiolight - Ultimate Scrap Collection. 


"Enjoy the little Things" er en digital fil fra Allegra Digital, stanset ut med dies fra Papirdesign. Den lille søte reven er også en digital fil, fra by Digital Paper. "Mikkel" er klippet ut fra et av mønsterarkene fra Studiolight. Enamel stjernene er fra Marianne Design. Teksten er skrevet med Sakura Pigma Micron PN.


Produkter fra Studio Light, Marabu, Marianne Design og Sakura forhandles i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Kreativ hilsen

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.