torsdag 25. oktober 2018

Bursdagstags


Det er alltid en bursdagsfeiring i vente.

Her har jeg laget noen raske varianter bursdagstags utav kaffefargede tags jeg hadde liggende. 


Jeg har satt på en bit washitape med motiv av jenter og gutter, før jeg har embosset med embossingplate fra Marianne Design, DF3437 ABC. De kaffefargede tagsene er spesielt flotte å embosse synes jeg, da de får et flott fargespill der kartongen blir preget. 

Produkter fra Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

1 kommentar:

  1. Næh, så kule!! Superartig washitape......den fikk jeg lyst på altså, sukk :D hihi

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.