søndag 28. oktober 2018

Klem til deg

I dag har jeg et enkelt bursdagskort å vise frem. Med sin enkelhet kunne det nok passet til flere ulike anledninger, men kortet laget jeg til min bestefar da han fylte år. Han er veldig glad i havet og fjæra, så motivet (og fargen) var midt i blinken.


De deilige turkise mønsterarkene er fra Studiolights Ultimate Scrap Collection, og har fått navnet No.06. Er det ikke lekkert? Må bare si som sant er; jeg ELSKER turkis- blå toner, så dette er virkelig noe av det finere jeg har sett på papirfronten i det siste!


Motivet jeg har brukt er også fra Studiolight. Jeg har i tillegg stanset ut "klem til deg" med dies fra Papirdesign. Den hvite delen er hvit kvistkartong fra Papicolor, den turkise skyggedelen er rester av mønsterarket mitt. De søte turkise halvperlene er også fra Papirdesign. Dekoren er ellers aldeles enkel: Rufsede og svertede kanter, litt hvit bølgepapp og en flaskepost fra samme klippeark som motivet.


Jeg tok et lite ubevist triks på dette posekortet, da jeg limte mønsterark og motiv på posen "opp ned". Dvs at de punchede stjernene i bunnen, er der hvor jeg har puttet inn en tag til å skrive på ;)


Produkter fra Papicolor og Studiolight distribueres gjennom Global Hobby og Kunst. Sjekk ut din nærmeste forhandler HER.

1 kommentar:

  1. Kjempeflott kort! :)
    Studiolights har så utrolig mye flott papir ♥

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.