torsdag 11. oktober 2018

Grublis for oktober - rosa

Oktober er blitt kjent som den rosa måneden. I grublisen denne måneden vil vi derfor se prosjekter med tydelig preg av rosa.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.november 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren denne fine premien bestående av Marianne Design produkter.



Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).



Jeg har dekorert en tag. Tagen stanset jeg ut med en Sizzix dies. Jeg har brukt bølgepapp og gesso. Jeg har pyntet med forskjellige blomster og lekre rosa pyntebær fra Kort og Godt. Tekst sirklene er stempler fra Kort og Godt. Lyspæren er en meget kul dies (digger denne!) fra StudioLight. Den passer jo så godt til både maskuline og feminine prosjekter!
 StudioLight, Sizzix og bølgepapp forhandles av Global Hobby og Kunst





Dette bryllupskortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kartong.


Mønsterark og motiv er fra Studio Light. Tekstdie og oval die er fra Papirdesign. Teksten er stempel jeg har laget med Stampmaker. 

Produkter fra Papicolor og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler. 

Kristin:
Jeg har laget et rosa bursdagskort denne gangen. Jeg har brukt rosa kartong fra Papirdesign som jeg har stemplet på med et bakgrunnsstempel fra Studiolight. Jeg har stanset ut ulike sirkelformer med dies fra Marianne Design. Alle er stanset ut i mønsterark fra Papirdesign. Motivet er fra et klippeark fra Studiolight. De små blomstene er fra I am Roses.

Katrine:
Jeg har laget et babykort i rosa. Hvit kartong fra Papicolor som base og skjønne rosa mønsterark fra Studio Light. Motivet er også fra Studio Light. Teksten er stanset ut i mosgummi fra Folia og skyggen i glitterkartong med dies fra Papirdesign. De små #stempeltekstene er fra Staz, det er også halvperlene. Alle blomster er fra I Am Roses. Produkter fra Staz, Papicolor, Studio Light og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Elin:
Rosa er aldri feil, og jeg faller lett for rosarosa altså.. skikkelig rosa! Rosa blomster... rosa blonder...  rosa perler... Jeg har laget et feminint vennekort i rosatoner, med mønsterark fra Studiolight. Stempeltrykket er fra Papirdesign, og er stemplet på nydelig bakgrunn som er en digital fil fra ByDigitalPaper. Jeg har pyntet med litt blonder, hamp, stansede blader og litt blomster fra I Am Roses. I tillegg har jeg sneket inn noen halvperler fra Papirdesign, og splattet med litt hvit gesso.



Hege:

Jeg har laget et bursdagskort med et herlig digitalt motiv fra by Digital Paper. Kortet er brettet i hvit kartong fra Papicolor i størrelse 4 x 6. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light: So Spring. Vimplene er stanset ut med dies fra Papirdesign. Blonde, snurreblomster, knapp, vokset bomullstråd, halvperler, pyntebær og stempel er fra Kort og Godt.


Inni kortet: Mønsterark fra Studio Light og stempel fra Kort og Godt. Papicolor og Studio Light forhandles av Global Hobby og Kunst.



1 kommentar:

  1. Åhh, så mye flott dere har laget ♥
    Flott oppgave også :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.