lørdag 20. oktober 2018

To layouts

Heisann!
Det blir en del "dobbelscrapping" hos meg, med to små som skal få minner fra de samme turene i hver sine album. I dag har jeg to layouts å vise frem, begge med ganske like bilder. 

Første LO er i rosa og turkis. Mønsterarkene er fra Studio Light Memories of Summer, samt noen restebiter fra Studio Light Ultimate Scrap Collection. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu akryl mousse over en stensil. For å få en farget akryl mousse som matchet det turkise i bakgrunnsarket blandet jeg like deler av hvit og caribbean, og tilførte en liten dæsj misteltoe.


Bak bildene har jeg bygget opp lag på lag med mønsterark, samt noen chipboardbiter og vokset bomullstråd fra Kort&Godt. Tittelen er satt sammen av en chipboardtekst fra Scrapiniec og klistrebokstaver.


Sommerfuglene og andre papirpyntelementer er klippet ut fra mønsterark og klippeark fra Studio Light. Dottene er fra Staz.

 Den andre LOen er i turkis og lys brun/sandfarge. Jeg har også her brukt mønsterark fra Studio Light Memories of Summer. Bakgrunnen er satt sammen av to ark og deretter grunnet med transparent gesso fra Amsterdam. Jeg har tilført farge på bakgrunnen med Marabu art spray i fargene petrol og caribbean.

 Tittelen er den samme på denne layouten, og er satt sammen av klistrebokstaver og chipboard.

Bak bildene har jeg bygget opp med tag, bølgepapp fra Folia og litt papirrester fra en tidligere utstansing.

Klistremerketekster fra Papirdesign. Ellers pyntet med chipboardstjerner og halvperler.

Produkter fra Studio Light, Marabu, Amsterdam, Staz og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem HER for å finne din nærmeste forhandler.

Ønsker dere en flott dag!


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.