lørdag 6. oktober 2018

Istid

Jeg har lyst til å ta vare på ferie- og sommerminnene så lenge som mulig og jeg kommer virkelig tilbake til sommermodus når jeg tar frem feriebildene. Jeg har denne gangen scrappet sønnen min og mannen min som spiser is i Hellas.

På LOen har jeg brukt bakgrunnsark fra Papirdesign. Langs kantene har jeg hatt på litt hvit Gesso.  De røde sprlættene er Amsterdam akrylmaling i fargen Carmin. På tagen bak bildet har jeg skrevet med den sugergode tusjen Sakura Pigma Micron i blå farge. 



Bokstavene er stanset ut av Sizzix-dies. Buttonen med is på er fra Papirdesign.

Oppi posen bak bildet har jeg lagt oppi en stor tag hvor jeg har skrevet litt tekst.



Produkter fra Amsterdam og Sakura distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.