onsdag 18. september 2019

Førskolelayouts

God morgen.
Jeg har laget to Layouts med den herlige serien "Drømmeland" fra Papirdesign. Denne serien har helt fantastiske farger og mønstre, som matcher minstejentas nye skolesekk helt perfekt. Det er en fryd å jobbe med dem. 

På den første layouten har jeg kombinert flere av mønsterarkene fra kolleksjonen med hvit kartong fra Papicolor. Det synes jeg gir et rent og delikat uttrykk.



Jeg har klippet ut noen enhjørninger fra et av mønsterarkene, som jeg har pyntet med. Jeg har også pyntet med en button, klistremerker og dotter fra Papirdesign. Dottene kommer i de aller fleste farger, så her finner man alltid noen som matcher. Tittelen er klistremerkebokstaver fra Papirdesign. Disse kommer også i forskjellige farger, men til denne siden syns jeg svart passet best.


"Glede" er en trefigur fra Papirdesign, som jeg valgt å bruke fordi den beskriver jentas følelser her veldig godt. Jeg valgte også å klippe ut et par diamanter fra et av mønsterarkene.



På den neste layouten har jeg brukt et helt mønsterark fra Drømmeland som bakgrunn. Dette arket har utrolig fine fargesjatteringer og nydelig mønster. Jeg har bygget opp bak bildene mine med noen av de andre arkene fra serien.


Frøken fin og vimpelen er stanset ut med dies fra Papirdesign. Tittelen er klistremerkebokstaver, også de fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med dotter i rosa/lillatoner


ABC er klippet ut fra en eldre kolleksjons mønsterark. Det matchet fargene på Drømmeland perfekt, så det var gøy. Jeg har også stanset ut en enhjørning fra et av mønsterarkene og pyntet med et klistremerke.


Ha en fin dag.

Hilsen Hege.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.