fredag 13. september 2019

Ingen er så snill og god som du

Er det en ting jeg virkelig digger med denne hobbyen, så er det at den kan glede så utrolig mye.
Et hjemmelaget kort betyr uendelig mye mer en et fabrikk-produsert kort som kan kjøpes i butikken. Omtanken, kjærligheten og gleden ved å lage kort til noen en bryr seg om, overskygger det meste.

Jeg fikk et nydelig kort fra en kjær venninnne, og innså at jeg satt på akkurat de sammen mønsterarkene som hun hadde brukt! Jeg hadde ikke fått til å bruke de selv, men takket være dette kortet fant jeg inspirasjon og glede i arkene igjen <3

Så tusen takk for inspirasjonen Ann Kristin. Her kommer min tolkning av disse lekre papirene fra Papirdesign:


Disse nydelige arkene er fra serien "Vårstemning" og "Ungdommelig". Jeg har brukt arket "Vårblomster" på begge sider, og kombinert det med baksiden av arket "Håpefulle unge". For en absolutt deilig kombinasjon med mørk blå og gultoner!

Rammen er stanset ut med dies fra Papirdesign, og teksten er fra stempelplaten som heter "Dans i regnet".

Blomster fra bl.a I Am Roses og halvperler fra Papirdesign. 
Har også brukt litt blonder og en kakeserviett til dekor.

http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.