søndag 8. september 2019

Lille Mirakel

Her er et dåpskort til jente fra meg. Det har blitt noen av disse i sommer, de er altså så koselige å lage.
I tillegg har jeg gått inn for å få brukt opp litt rester av diverse slag, så dette kortet har elementer som har ligget lenge, vært ferdig kuttet ++


Kartongen er fra Papirdesign, og har ligget i restekassen lenge. Den passet perfekt til dette søte motivet fra I Love Digi Design. Bakgrunnen er laget på akvarell papir med akvarellmaling fra mitt høyt elskede Van Gogh skrin. Det er i grun moro å lage egene bakgrunner fra tid til annen, selv om det finnes uendeige mange fine mønsterark der ute ;) 

Tekststrimlene og "lille mirake" er fra Papidesign, det er også noen av blomstene som er fra resteboksen min. De resterende er fra I Am Roses. I tillegg fant jeg en pose med disse fibertrådene fra Kort og Godt, som også gir en kjempeflott effekt på kortet.


Produkter fra Van Gogh føres via Global Hobby og Kunst her i Norge. Fin din nærmeste forhandler på deres hjemmeside HER.

 http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.