lørdag 28. september 2019

Gratulerer med dagen!


Det er ikke til å legge skjul på at enhjørninger har vært voldsomt i vinden i en lengre periode nå, og jeg har har i grunn bare ventet på at en papirprodusent skulle hive seg på bølgen og lage den ultimate Unicorn Collection! Og nå har det skjedd :D 

Papirdesign byr på tidenes jentekolleksjon altså: Rosa, regnbuer, enhjørninger i alle variasjoner, striper og stjerner, glitter og glam! Kan det bli bedre?

Skikkelig jente-kort til lillemor i år. Jeg har brukt følgende mønsterark på kortet mitt: PD1900037 Klar rosa, PD1900035 Enhjørning og PD1900034 Drømmeland. Jeg har stanset ut med dies fra Papirdesign også: "Gratulerer med dagen" sirkel, Vimpler og Stjerner i bakgrunn.

Jeg har bygget opp kortet med flere lag, samt 3L 3D puter under motivet for å løfte det. Motivet har jeg klippet ut fra et av mønsterarkene. Jeg har supplert med litt blomster også, fra I Am Roses og Kort og Godt.

Innsiden har jeg holdt enkel, men med enkelte detaljer fra framsiden. Også her stanset ut tekst med dies fra Papirdesign. Før jeg stanset, limte jeg arket til litt mosgummi for å få denne opphøyede effekten.


http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.