mandag 23. september 2019

Søt og Snill

Jeg har, som flere i gjengen her, latt meg fascinere og inspirere av denne denim-trenden. 
Jeg har derfor laget to venninnekort med disse friske motivene med denim i fokus:

 
Jeg bruker som oftest papirposer til base på kortene mine, og akkurat her synes jeg kontrasten mellom kraft, denim-blå og rosa ble helt knall. Mønsterarkene er fra Papirdesign. 

Jeg har rotet rundt i restekassen min for å prøve å bruke opp litt div, så her er mange elementer fra hist og pist. Chipboards, blomster og bølgepapp fra Folia. Toppen er punchet med stjernepunch og har fått en bit av Kort og Godt sin hamp-blonde.


På det andre kortet har jeg brukt mye av samme elementer, men her med egenprintede teksstrimler og en gammel bokside. 


http://elinshobbykrok.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.