tirsdag 17. september 2019

Mer inspirasjon til september-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra DTScrappelyst.

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinkz under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner her.

Kristin:
Jeg har laget et bursdagskort med knall rosa som hovedfarge. Mønsterarket er fra Papirdesign. Teksten er stanset ut av en die fra Papirdesign. Hjørnene er stanset ut av en die fra Studiolight.


Knalle farger er moro! Knallefarger er gøy! Knalle farger var skikkelig vanskelig for min del, fram til jeg oppdaget art journaling. Så i dag deler jeg en AJ side med dere. Jeg har lekt med mange teknikker her, men en av de er ny for meg: gelyplate! Med Amsterdam Akryl, Speedball Gelyplate og Marabu Mixed Media Paint Roller har jeg laget bakgrunn i regnbuefarger. Etter å ha grunnet og påført farge, har jeg lagt stensil på våt akrylmaling og tørket over med våtservietter for å få frem mønsteret. Som dekor har jeg valgt en sommerfugl som jeg har farget med akryl, samt tekst og stempeltrykk. Jeg har i tillegg droodlet en del med Sakura Micon Pen i sort.




Samtlige av mine overnevnte produkter distribueres gjennom Global Hobby og Kunst, og kan kjøpes hos din nærmeste forhandler. Sjekk linken over om du lurer på hvor de har forhandlere :) 

Linda:

Jeg har valgt å lage et bursdagskort med treverkark som bakgrunn, og mønsterark i knalle farger som pynt. Jeg har brukt en Gratulerer-dies fra Papirdesign og stanset ut flere tekster i to forskjellige mønsterark, og deretter limt de oppå hverandre. Rundt kortet har jeg streket med en svart penn fra Pigma micron, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst


En av ungene i huset kom på at det hadde vært koselig med en gave til læreren som fylte år, og spurte om jeg ikke kunne lage et krus til henne. Og selvfølgelig kunne jeg det. Og innpakning måtte vi også selvfølgelig ha.

 En oransj papirpose fra Loco har fått et ansiktsløft med mønsterark og elementer er fra Studio Light.

På baksiden festet vi et ark hvor elevene i klassen skrev en hilsen til jubilanten.



I posen er et kruset jeg har sublimert med lærerens navn og noen av hennes gode egenskaper. Utstyr til sublimering kan du finne hos CreativeArt.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.