mandag 9. september 2019

Gavepose med barnekrus

En søt gavepose til et søtt barnekrus. 


Jeg har kjøpt meg utstyr til sublimering, og da blir både krus og andre gaveartikler laget naturligvis. Dette er kjempegøy. Lurer du på hva sublimering er, så ta en kikk hos CreativeArt.no. Kort fortalt er dette metoden for å trykke motiver og tekst på diverse underlag ved hjelp av sublimeringsprints og varmepresse. Koppene tåler å vaskes i oppvaskmaskin.

Men midt oppi min nye hobby så blir da for all del ikke papirhobbyen glemt. Jeg koser meg masse ved pulten med skjærebrett og lim også. 

Kruset trenger jo en innpakning :-) 


Mønsterarkene er fra Studio Light. Gratulerer har jeg stanset ut i grå mosegummi med die fra Papirdesign, PD 18404 Gratulerer 8. Motivet er en topper fra Hobby House. Chipboards fra Wycinanka. Bling fra Marianne Design


På kruset har jeg lekt meg med motiver fra Creative Market sammen med litt tekst. 



Produkter fra Marianne Design, og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.