torsdag 7. mai 2020

Bursdagsgave med omsorg

Det er så koselig å lage personlig bursdagshilsen til de man setter litt ekstra pris på. Denne laget jeg med en god venninne i tankene, og jammen var det gøy å pynte opp en boks igjen. En hel evighet siden sist! 


Jeg har brukt mønsterark fra Prima denne gangen, hovedsakelig rester fra reste-kassen min. Den kule blonden i hamp er fra Kort og Godt.


Dette koselige stempelet finner du på stempelplate PD 18477 Venninne fra Papirdesign, en plate som fort ble min nye favoritt. En chipboard-ramme fra Creative Embellishmet har blitt frisket opp med litt hvit gesso fra Amsterdam. Blomstene er fra Prima. 


Jeg har brukt litt hamp, noen halvperler og litt die-cuts for å pynte opp med.


Inni boksen puttet jeg en deilig ansiktsmaske, et duftlys og litt snop. Litt selvpleie er aldri å forakte, ikke for oss damer i allefall ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.