torsdag 28. mai 2020

Hello sunshine

I år fikk jeg forespørsel om å lage noen påskekort til naboen min, det har jeg aldri opplevd før :O Det er større tradisjon for kortsending i England enn i Norge ser det ut til, også rundt påske.
En meget spennende utfordring, så den takket jeg ja til! Det ble tre stk, og her kommer det første:


Heldigvis hadde jeg noen koselige motiver av fugler, disse fra pion design, da jeg ikke fant noe mer påske-aktig som harepuser eller egg.  Jeg har benyttet lysegrønt mønsterark fra Studio Lights JBL kolleksjon. Til dekor har jeg brukt en kakeserviett, litt rester fra restekassen min (gult gitter) og noen blondestubber.


Jeg har rufset til kantene med mitt Sizzix Accessory - Multi Tool. Ett verktøy etter mitt hjerte ;) Kantene har jeg svertet med blekk. Jeg har pyntet med epleblomster og kule gule blomstersenter fra Kort og Godt.  Tekst-stripene er fra Jen Hadfield, og siden kortene skulle til England var det kjekt med engelsk tekst.


Jeg har brukt en hel del 3L 3D limputer, noe jeg stadig gjør. Disse løfter prosjektet og gir dimensjon føler jeg, samtidig som de limer godt og sitter godt. Siden jeg scrapper på papirposer, er det koselig å gjøre de litt ekstra fine på toppen. Da puncher jeg med en kantpuncher, denne fra martha stewart. Taggen inni er laget med kraftkartong fra Papicolor.

Produkter fra Papircolor, 3L, Studio Light og Sizzix distribueres via Global Hobby og Kunst. På deres hjemmeside kan du finne din nærmeste forhandler om du ønsker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.