tirsdag 5. mai 2020

Utfordring for mai - høytidelig


Utfordringen for mai har vi kalt "høytidelig". Vi vil med dette se prosjekter laget til eller om høytideligheter, som f.eks bryllup, dåp eller konfimasjon.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Utfordringen vår har frist den 31.mai 2020 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte produktene fra Studio Light. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har laget et bryllupskort i blå-toner. De små sekskant-diesene er fra Sizzix. Teksten er en die fra Papirdesign. Den er stanset ut i glitter-mosegummi.



Kortet er laget på en base av ferdigbrettet rosa kort fra Staz, med tilhørende konvolutt.  Mønsterarkene er fra Studio Light.

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på ark fra Fabriano.
Button med tekst er fra Papirdesign. Teksten har har jeg skrevet på PC og printet ut.
Rosa sizoband under motivet og hjertebånd stanset ut med die fra Marianne Design. Selvklebende bling og halvperler fra Kort og Godt.

Produkter fra FabrianoStaz, Sizo og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.


Elin:
Jeg har også laget et bryllupskort denne gangen, i vårlige grønntoner med mønsterark fra Studio Lights "So Spring" kolleksjon. Teksten er stanset ut i hvit mosgummi, med dies fra Papirdesign som heter "Størst av alt er kjærligheten". Motivet er også fra Studio Light, samme er hjertedetajene i dekoren. Ellers har jeg svertet kantene litt, punchet hjertebord på toppen og pyntet opp med blomster. Jeg har også med meg fibertråder fra Kort og Godt, de gir et veldig fint uttrykk i kortet føler jeg. Litt osteklut og en kakeserviett må såklart være med også.


Linda:
Jeg har laget et konfirmasjonskort. Arkene kommer fra Studiolight og Papirdesign, og jeg har brukt Marabu akryl mousse sammen med stensil på bakgrunnen. Jeg har brukt en utstansetå doilie fra Papirdesign bak motivet, og pyntet med litt tekststriper og blomster. "Konfirmant" er en die fra Papirdesign, stanset ut i mosgummi. 

Inni kortet har jeg laget en pengelomme med litt mønsterark og et stempeltrykk fra Papirdesigns stempelplate "Frihet".



You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.