tirsdag 12. mai 2020

Bursdagskort

Hei!
Noen ganger blir man så fornøyd med kortet man har laget, at man kopierer seg selv og lager ett til! :)

Her startet jeg med bakgrunnsark fra StudioLight i treverk. Veldig stilig! 
Deretter har jeg brukt to forskjellige stensiler, hvor jeg har brukt hvit mousse fra Marabu og turkis maling fra Amsterdam. Deretter har jeg svertet kanter med distress vintage og distress oxide orange. Den orange svertet jeg med litt her og der på bakgrunnen! Deretter stemplet jeg med rosa distress oxide. Så splæsjet jeg grå glimmermist over det hele. Og vips så var bakgrunnen til kortet mitt klart! 

Jeg bygget opp pynten med ulike blad-dieser.
Deretter pyntet  med noen flotte die-cuts fra StudioLight (se nederst i innlegget)
Motiv fra StudioLight
Tekststriper-stempel på norsk fra Papirdesign
Ulike dotter

Marabu Mousse, Amsterdam maling og StudioLight forhandles av Global Hobby og Kunst





Her har jeg gjort akkurat det samme som på det forrige kortet! 
Her er motivet fra ett klippeark fra Maja Design. 




Her er die-cut blokken fra StudioLight: Jeanine's mindful art collection


Takk for at du kikket innom! Håper du fant inspirasjon! 
Klem



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.