fredag 29. mai 2020

New adventures - Layout

I dag vil jeg vise dere en layout.

Jeg liker å dokumentere hverdagen når jeg scrapper Layouts og her er det vår første "telltur" som er dokumentert. Når jeg lager denne typen sider, liker jeg å bruke elementer som underbygger temaet.

Her har jeg brukt naturfarget kraftkartong fra Papicolor som bakgrunn. Grantrærne er laget ved hjelp av en stensil fra Tim Holtz og svart embossing paste.

Mønsterarkene er nøye utvalgt og er en kombinasjon av Papirdesign og Studio Light, to av mine absolutte favorittprodusenter.


Det ene mønsterarket har jeg stanset ut med en vimpeldies fra Papirdesign. Klistremerkeordene jeg har pyntet med er også fra Papirdesign. Den grønne geotagen og dottene er fra Marianne design.


Noen av klistremerkene har fått "søm" rundt kanten, tegnet med Sakura Pigma Micron 005


Tittelen er kombinasjon av Thickers og klistremerkebokstaver fra Papirdesign.


Ellers har jeg pyntet med ulike elementer, som ulike typer chipboard, kork og metallpynt.


Produkter fra Papicolor, Studio Light, Marianne Design og Sakura forhandles av Global Hobby og Kunst.  Ta gjerne kontakt med dem for å finne din nærmeste forhandler.

Ha en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.