fredag 14. mai 2021

Art Journal - Don't forget to fly

 Her er en side i min Art Journal fra Marabu Mixed Media. Jeg tyr til mye farger for tiden, så denne gangen ble det en skikkelig fargeglad-side. Jeg brukte første en sjablong fra Studio Light og svertet de store svarte sirklene. Deretter tegnet jeg rundt kantene med sort Sakura-tusj. Etterpå farget jeg hele bakgrunnen med gul stempelpute fra Tim Holtz. 

Jeg klippet deretter ut elementer fra et ark fra Studio Light - Art by Marlene. Disse limte jeg fast på bakgrunnen. De to ballong-motivene er die cuts fra en blokk fra Studio Light - Art by Marlene. Når alt var limt på stemplet jeg litt rundt kantene med ulike stempler og å lage litt mer effekt. 




Produkter fra Studio Light, Marabu og Sakura distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.