torsdag 20. mai 2021

Produkt-tips

  Vi finner alle våre favoritter ved scrappepulten titt og ofte og dann og vann. 


Noen glemmer vi av igjen en stund, mens andre får sin faste plass og er i bruk ved nesten hvert eneste prosjekt.

I dag vil vi i TeamScrappelyst vise frem noen av våre favoritter:


Washi-tape er en super ting for oss som liker papirhobby, det er sikkert og visst. Og en stor favoritt blant disse er tapene med tekst fra Studio Light

Her har jeg pakket inn enkle presanger, kun ved å bruke papirposer og slik tape: 



Linda: 

En gjenganger hos meg er alfabetdies. Jeg bruker det på stort sett hver eneste layout jeg lager, og også på mange kort. Jeg liker utrolig godt det å kunne stanse ut sine egne bokstaver. Da slipper man "rester" av de lite brukte bokstavene på Thickers-arkene. Man kan stanse ut i f.eks kartong, kork eller mosegummi, noe som gir store muligheter for variasjon. Det er også veldig lekkert i glitterkartong. Ønsker man 3D-effekt når man stanser ut i kartong, kan  man stanse ut bokstavene i mosgummi også, og bruke dette som 3D-puter og lime under bokstavene i kartong. 





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.