lørdag 15. mai 2021

Hurra for deg

Heisann!
 
I dag vil jeg dele et kort i en litt uvanlig fargekombinasjon til meg å være.
 Jeg har tatt utgangspunkt i fargene fra det lekre Studio Light motivet, så da ble det lys rosa, mint og oransje i kombinasjon med noen nøytrale toner av brunt og hvitt.

 Basen til kortet er brettet av kartong fra Papicolor, og mønsterarkene er alle fra Studio Light.
På bakrunnen har jeg brukt Cosmic Shimmer Sparkle Texture Paste i en lys rosa farge over en stensil. Rammen rundt motivet er stanset ut i glitterkartong med dies fra Marianne Design, og bak den har jeg bygget opp med hvit bølgepapp fra Folia og litt oransje mesh.
 
Bladene er stanset ut i hvit bølgepapp med dies fra Papirdesign. Pyntet med diverse blomster og pyntebær, samt noen små sommerfugler i chipboard. Klistremerketeksten er fra Papirdesign.
 
Produkter fra Studio Light, Papicolor og Folia distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.
 
Ha en fin dag!






 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.