fredag 11. juni 2021

Grublis for juni - Sommer og sol

I grublisen denne måneden ønsker vi fokus på sommerfølelsen og har derfor kalt oppgaven "sommer og sol". Vi håper å se mange sommerlige bidrag.

La deg gjerne inspirere av våre LO skisserKort Skisserfarge paletter og / eller tutorials

Grublisen vår har frist den 6.juli 2021 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign


Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien:


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Dette konfirmasjonskortet er laget i 15cm*15cm av hvit Papicolor kraft kartong. Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studio Light.

Die og tekstklistremerker er fra Papirdesign

Motivet er fra Pixabay. Printet ut på fotoark.



Kristin:
Jeg har laget en side i min Art Journal-bok, Sakura Sketch Notebook. Bakgrunnen er laget med gul Amsterdam akrylmaling. Jeg har dratt malingen ut med et gammelt kredittkort og da får man effekten med de strekene. Sola er tegnet med gul og rød Marabu Art Crayons. Damen og blomstene er die cuts fra Studio Light.

Jeg følger i Kristin sine fotspor, og viser dere en av mine sommerlige Art Journal sider.
Denne gange i min StudioLight Art Journal som nylig har flyttet inn her ;) Siden er grunnet med transparent gesso fra Amsterdam. Deretter har jeg brukt en Kaiserkraft stensil i mandala-stil, sprayet med Marabu Mixed Media Art Spray (blå-turkise toner) og latt tørke. Jeg har streket opp med Sakura Micon penn i sort, og lagt bakgrunnsfarge med akvarellfarger. Motivet er fra en av blokkene til ArtByMarlene/StudioLight. For å få motivet til å passe inn, har jeg brukt Amsterdam Standard Akryl i matchende farger for å "forlenge" motivet på siden. "Glorien" rundt hodet, er farget med Gull. Jeg har brukt hvit Posca tusj for  fremheve de hvite feltene i mandalaen.


Katrine:
Jeg har laget et sommerlig kort. Basen er en hvit papirpose. Mønsterarkene er en blanding av Studio Light og diverse fra restekassen. Jenten er klippet ut fra et PL-kort, og hun er herlig sommerlig med sine store solbriller. Pyntet med litt diverse papirelementer, stjerner i kork og enamel dots. I toppen av tagen i posen har jeg knytt en sløyfe av vokset bomullstråd fra Kort&Godt.

Hege:

Jeg har laget en sommer-LO med nydelige mønsterark fra Papirdesign sin kolleksjon "vårtegn". Jeg har i mange år hatt en forkjærlighet for Papirdesign og denne kolleksjonen likte jeg utrolig godt. Oppsettet er liftet en nydelig LO av @daaaanscrappt Den hvite kartongen jeg har brukt er kraftkartong fra Papicolor. Mønsteret på kartongen har jeg laget med distress oxide og en stensil fra Studio Light (maskbm17). Til å lage rivekanten bak bildet har jeg brukt en die fra Marianne Design. Tagen er fra Staz og tråden er vokset bomullstråd fra Kort og Godt. Tittelen er stanset ut i mosegummi og kombinert med klistremerkebokstaver fra Papirdesign. Jeg har pyntet med diverse elementer, blant annet klistremerker fra Papirdesign. Teksten er skrevet med Sakura Micron Pigma PN.  





Produkter fra  SakuraAmsterdamMarabu Papicolor,  og Studio Light og staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.