fredag 25. juni 2021

Tags til lærergaver


Jeg har dekorert kaffefargete tags med stempeltekster fra Papirdesign og glitrende fjær. Fjær-diesen jeg har brukt er fra Studio Light. Stanset ut i glitrende kartong fra Best Creation. 

Stempeltekstene er ypperlige til lærergaver: 




Og jeg kan jo vise hva som er inne i en av pakkene også. Jeg har sublimert flasker med navn, slik at det blir koselige og personlige gaver. Ønsker du å se flere lignende produkt kan du ta en kikk på Facebooksiden min:




Produkter fra Best Creation og Studio Light distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med dem for hjelp til å finne din nærmeste forhandler.

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.